כתבות ופרסומים בנושא לידה שקטה

טור של שרון מזרחי באתר און-לייף

"לא כל הריון מסתיים בלידה של תינוק חי. יש לידות שמסתיימות בלידה של תינוק מת. כן, אני מודעת לסתירה הפנימית במשפט הזה, השפה העברית לא מותירה לי ברירה. המושג לידה שקטה הוא הכינוי ללידת תינוק מת. הביטוי שאמור להכיל בתוכו את כל המשמעויות הנוראיות, הסבל, הצער והאובדן. וכל מה שהוא מתאר זה את העובדה שבתום התהליך אין בכי של תינוק".

"אף אחד לא רוצה לדעת שתינוקות יכולים לא להיוולד"

ראיון לאתר YNET בנושא לידה שקטה

לקידום חוק לידות שקטות של חברת הכנסת עליזה לביא ממפלגת "יש עתיד". במסגרת המאמצים להעלות את המודעות לנושא הלידה השקטה וההתמודדות איתה ומתוך תמיכה בחוק הלידות השקטות אשר משווה את התנאים של יולדות משבוע 22 לאלו של יולדות רגילות ומאפשר להן חופשת לידה בתשלום ומענק לידה.

"ידעתי מראש שאלד את התאומות שלי ללא רוח חיים, שארצה לחבק ולהיפרד ולהיות נוכחת ברגע עד כמה שאפשר, אבל שום דבר לא הכין אותי למה שיקרה אחר כך "

ראיון לחדשות ידיעות הדרום בנושא לידה שקטה

זכויות סוציאליות אחרי לידה שקטה והיחס בבתי החולים. הראיון נעשה במטרה להעלות את המודעות לנושא הלידה השקטה ופורסם בעיתון ובאתר האינטרנט.

"אין בכי של תינוק אבל יש בכי אחר, ואין בזה שום שקט. הנפש קרועה, הגוף כואב ואין נחמה"

כתבה שפורסמה באתר "וואלה"

כתבה באתר "וואלה" בנוגע לנשים שילדו בלידה שקטה וגילו שהן לא זכאיות לתנאים סוציאליים כחלק מהמאבק לאישור חוק לידות שקטות.

"בין סיפורים על ניסים ונפלאות לשיחות עם הורים לתינוקות פגועים, קיבלנו את ההחלטה הקשה והכואבת לעבור להפסקת הריון בשבוע 24. המשמעות היא לידה רגילה לכל דבר, רק שבסופה אין תינוק"