עוד באותו נושא

הפסקת הריון מאוחרת

לידה שקטה אחרי הפסקת הרין

צר לי על כך שאת עומדת לעבור הפסקת הריון מאוחרת. אני מקוה שכאן תמצאי מידע על תהליך הפסקת הריון ותוכלי להתכונן אליה ככל האפשר.ישנן מספר שיטות לביצוע הפסקת הריון מאוחרת, כל אחת מהן מותאמת לשבוע ההריון וכן לגודלו של העובר ולהיסטוריה המילדותית שלך. תהליך הפסקת הריון מאוחרת מורכב מכמה שלבים אשר נועדו לגרום להופעת צירים וללידה.

פעולות שמבצעים לפני הפסקת הריון מאוחרת

כאשר גיל ההיריון גדול מ 21 שבועות ושישה ימים, תתבצע הפסקת פעילות הלב העוברית במהלך דיקור מי השפיר. הזריקה עוצרת את פעולת ליבו של העובר ומונעת ממנו לחוש סבל במהלך הלידה. בשלב הראשון של הפסקת הריון תתבצע החדרת למינריות לצוואר הרחם אשר מסייעות בריכוך והרחבה של צוואר הרחם. בהמשך, תקבלי כדורי ציטוטק או שיוחדרו למי השפיר פרוסטגלנדינים. בשני המקרים התוצאה היא גרימת צירים שיתפתחו בהמשך ללידה.

לאחר מכן תועברי למחלקה ותמתיני להתגברות הצירים ולהתחלת לידה.

מהלך הלידה השקטה

ברוב המקרים הלידה תתבצע בחדר הלידה. במקרים מסויימים יתכן שהלידה תתרחש במחלקה הגינקולוגית בשל התפתחות מהירה. ברוב המקרים, כאשר תחושי שהכאב מתגבר תוכלי לבקש זריקת אפידורל. בתום הלידה תועברי לחדר ניתוח ותעברי גרידה בהרדמה אפידורלית או בהרדמה כללית במטרה לודא שאין שאריות שליה ברחם. זו פעולה קצרה אשר נמשכת מספר דקות ולאחריה תועברי להתאוששות ולאחר מכן תחזרי למחלקה הגניקולוגית.

אחרי הפסקת הריון מאוחרת

בתום הלידה תוכלי להיפרד מהתינוק שלך. זהו רגע קשה מאוד אך חשוב ביותר עבורך וכמובן שההחלטה לגבי הרגע הזה היא בלתי הפיכה. נסי לחשוב אם ברצונך להיפרד, לתכנן את רגעי הפרידה מהתינוק שלך ולצלם תמונה או לקחת מזכרת אחרת מהרגע הזה.

לפני הלידה או במהלכה תישאלי לגבי סידורי קבורה ורמת המעורבות שלך בתהליך. תוכלי לבקש לחתום על טפסים אלו לפני הלעדה או אחריה אם את מרגישה שעלייך לחשוב על ההחלטה בתנאים אחרים. בתום הלידה תישלח גופת העובר לנתיחה במידה ויוחלט כל על ידי הצוות הרפואי.

בכדי למנוע היווצרות של חלב תוכלי לקחת כדור שמטרתו לגרום לייבוש חלב או להשתמש בשיטות שונות בכדי להימנע מייצור חלב מוגבר. באתר תמצאי מידע נוסף על מהלך הלידה השקטה, ההתמודדות אחרי לידה שקטה וכן על אפשרויות התמיכה שעומדות בפנייך.

להרשמה
להודיע על
guest

0 תגובות
משוב
לצפות בכל התגובות